KISSES

Jag vill blogga, men vad ska jag skriva? Har en såndära fett bloggtorka... och dessutom äre skitfult på min fb, när jag uppdaterar så ståre på min fb, och då äre inte ens min design som bild brevid? Det är en sån hära "start" design typ... d är fett synd.
Sen har jag inga bilder att bjuda på heller, pallar inte lägga in sånna som jag redan har bjudit på heller... Hade jag varit i Sverige hade min dag sett ut såhär: Gått till nya skolan med Th, Ludde och Vicki... kommit hem, varit med typ Th eller Amanda och chillat, sen tagit moppen till dansen och dansa arslet av mej och sen komma hem hur svettig som helst.. men nooop.. I'M IN PANAMA. Asså tro mej det är kul att vara här och jag VILL vara här, Men när jag tänker på hur mycket jag missar i Sverige just nu och första året på gymnasiet så blir man lite.... nojjig, men skulle jag få reda på att vi ska flytta tillbaka skulle jag bli fett besviken, har ju förberett mej mentalt nu på att vara utan mina vänner i ett år, hahah. Nä men guyyyyys, jag ska nog läsa lite gamla inlägg i min blogg, det är SJUKT kul att läsa gamla inlägg :D Och sen så ska jag väll... sova i guess.


sitter här och äter kisses och lyssnar på eminem, kan inte lyssna på annat, så vare i höstas oxå när jag lyssna på Relapse 24. Nu äre Recovery och jag säger till dej d är TUNGA grejjer.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad menar du med att flytta tbx? kommer du hem innan sommarn? :D<3

2010-08-25 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0