produktionen....


alltså, saknar man eller saknar man? Vi fixa till en sjuktgrymtbra produktion, jag saknar så jag vet inte vad jag ska göra, tanken att vi aldrig ALDRIG mer kommer göra en sån här gör mej HELT GALEN. Den va bäst helt enkelt, den kommer bli skitsvår att slå, för kulturklasserna under oss är ju som dom är, jag skojja , Det blir säkert bra med dom oxå, men asså.................................................... vi va helt enkelt BÄST? Får man va så stolt jag låter som nu? YAAA, efter dom där 2 veckorna med blod, svett och tårar så får man det. Ah men hur som HELSTEEE,
till tjejerna som stal mitt hjärta (hahaha "som stal mitt hjärta"??????????): När jag kommer hem så lär vi ju titta på båda produktionerna, vi kan göra som vi gjorde sist, grilla först, sen titta på produktionen, eller vad säger ni? :), jag saknar er allaaaaaa.. LOVE U GUYS <3


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: hahahaha åååh ja minns! Sjuukt längesen typ :P

2010-08-24 @ 15:10:22
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0