blablablablbalbalblalbalbla


i looooove min morfar,haha han köpte massa frukt till oss som vi skulle ta med oss hem, åååh, massa sapotes, apelsiner och passionsfrukt och sen en skiiitstor ananas. Sen ville han inte att vi skulle köra hem, han ville att vi skulle sova där för han är rädd för tjuvar ska kasta sten på bilen och sen typ ta den eller något haha, han är bäst.
jaja, ska kanske titta på film eller något annars ska jag väll lägga mej snart. eeeeeeeeeeeehhhhhhhhh, jag känner mej fett seriös....... men d är bara för att jag inte har varit med kompisar på länge, tro mej man blir S E R I Ö S. kommer säkert va feett kall när jag kommer tillbaka haha, neee... intealls, kanske kommer vara normal närvi kommer tillbaka.... men vaaa? nu ska jag va tyst HEJHEJ

Kommentarer
Postat av: Johan

haha fett skön XD

Vah e sapotes för nåt ?

2010-08-06 @ 00:39:34
Postat av: ÅÅh jag vill oxå bo i Panama!! :D:O: P

2010-08-06 @ 12:34:48
URL: http://hviola.devote.se
Postat av: Hanna

Hahaha! fail skrev komentaren i namnet.. men men! Hoppas ni har det bra där borta!! :PxD

2010-08-06 @ 12:35:50
URL: http://hviola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0