06.10 pm

Neeeeej jag dör, det är aaaaasmycket jag har att göra på den hära historieuppgiften så jag gör matten fort i morrn istället och idrott ska skicka in träningsgrejssak. Och sen naturkunskap, svenskan och spanskan typ nästa vecka. Det är inte mycket egentligen, det är saker som går på 1 sekund, men det tar typ 89 år för att hitta orken för att göra saken som tar en sekund.

När jag har kämpat mej igenom historian så ska jag kanske baka kladdkaka och så ska jag se på film. Och ni vet en såndära månadslista som alla gör, jag har hittat en nästan lika dan fast med lite andra saker att skriva om som är intressantare än vad man har haft på sej och ätit och vad man har i handväskan så vi får se om jag börjar med sånt, ah vi får seeeee. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0