101204

Godmorgooon, eller vad klockan nu är i Sverige, här ären halv tolv. Idag ska vi se på bio, nya Narnia ni vet. Och mamma och pappa åker till Penonome och vi barn ska bo hos Tara och Gerritt. Blir säkert kul. Asså jag har drömt om grey's 3 nätter i rad. Jag drömde att jag va Meredith så jag hade en fett jobbig passient hon va psykist störd och fett läskig, hade oranget hår och skrek på mej och jagade mej med typ en motorsåg och grejjer och ändå skulle jag operera så hon skulle bli normal. Sen jag vaknade mitt i drömmen när jag opererade och så det första jag tänkte va hoppas hon dör. Hahhaa men hon va heeemsk, sen somna jag om och drömde fortsättning på drömmen...skitful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0