12.10 am / 00.10 / 06.10

Soooo, egentligen har jag ingenting att säga. Jag har tittat klart på Greys säsong 4 nu. Ska vänta med att ladda ner säsong 5. Har ett par filmer på datan som jag måste se först, har inte sett en enda film under dom här 4 säsongerna nu. Se har jag dhw säsong 2 på datan men asså just nu känns dhw jätte lamt jämfört med Greys, fast jag vet att det inte är det. dhw är tungt, men Grey's... d är mitt hjärta asså ;) hahah.
Nee me tänkte säga att jag längtar mer till nyår än till julafton. 2011 kommer bli så sweeeeet!
Näeeee men vi hörs i morrn kväll för er, i morrn.. morgon för mej. De är fredag i morgo. yeeeeeeeeeeees! Nu ska jag titta på nåt... hej..hej..då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0