3 Favoriter Med: Eminem (Recovery)


Ni som inte visste att Eminem är min favorit av alla som någonsin sålt en skiva vet det nu. Glöm det jag sa om T.I i förra inlägget. Det finns 3 bra rappare i världen. 1 Marshall Mathers, 2 Eminem, 3 Slim Shady. Recovery är mitt favoritalbum med honom för det är ett sånt dära album som går raaaaaaaakt in i hjärtat. Det är sånna låtar som man aldrig kan tröttna på. Antingen ska en rappare ha grym lyrics eller ett grymt beat. Eminem har båda, så jag ska lägga ut mina favorit låtar från recovery, och då kan det inte bara vara 3, de får bli 7, eller okej 5.


(You're never over - Eminem)


(Cinderella man - Eminem)


(No love - Eminem ft. Lil Wayne)


(Not afraid - Eminem)


(Talking 2 myself - Eminem ft. Kobe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0