3 Favoriter Med: T.I (No Mercy)



Okej lite sent att visa favoriterna för det här albumet är inte sådära fett nytt längre, men jag har fortfarande favoriterna som jag fortfarande lyssnar på. Första är väll för flowet i låten när båda rappar, speciellt Eminem. Och refrängen är tung. Den andra är en såndära no problems låt och texten är tung, och musikvideon är oxå fett bra och den tar typ låten till en "högre nivå" jag hatar det ordet, en anna level, högre nivå haha skitfult men i alla fall. Den tredje, när man hör texten så blir man fett taggad på jag vet inte, livet typ. Den är nice i alla fall och jag gillar pianot dära hahah ;)


(That's all she wrote - T.I ft. Eminem)


(Get back up - T.I ft. Chris Brown)


(No mercy - T.I ft. The dream)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0