Årets 3 Album


Recovery - Eminem
Asså det här albumet kommer vara ett av dom bästa genom tiderna. Gillar sättet han rappar på för det skiljer sej från hans andra album. Och dom här låtarna, maaaaan... För det första så döööödar texterna, asså texterna i nästan varje låt är fett tung, och sen att det har gått ett halvår sen skivan kom ut och låtarna känns fortfarande som nya, man tröttnar aldrig. Det är INTE många artister som släpper låtar som håller länge.


Loud - Rihanna
Egentligen vet jag inte vad som är så speciellt men jag har nästan alltid haft något emot Rihanna men sen det här albumet kom ut så tycker jag att hon är fett grym. Förut tyckte jag inte alls om hennes röst, men egentligen den är fett speciell, den är skön att lyssna på. Och låtarna var skitbra i det här albumet men det var sånna som man tröttnade på ganska fort, men annars så va det här albumet asbra.


No mercy - T.I
T.I är grym, så äre bara. Det är också låtar som man kan lyssna länge på, kanske inte i ett halvår men några månader i alla fall. Texterna är väll okej, men själva låtarna är fett sköna att sitta och lyssna på. Sen gillar jag också att han jobbar med massa andra grymma artister i det här albumet, typ Kanye West, Kid Cudi, Chris Brown, Christina Aguilera, Eminem, The Dream, Trey Songz, Pharell, Drake och så några till. Tror att det bara är 3 låtar som han är själv på så det är nice att det är variation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0