bajsdag

Den här dagen kan ta sej, ingen ville laga mat till mej så jag fick göra mina egna mackor med vitlök, ost och tomat och nu har jag spykänsla för det smaka inte så gott och jag åt fyra sånna, alltså åtta mackor för jag gjorde toast, rummet är skitstökigt och jag har inte tid för att städa för jag sitter med jordens fulaste uppgift i historia och jag har bara gjort en tredjedel, och för några dagar sen pajja mina hörlurar och så idag köpte pappa nya till mej och det första som händer är att dom pajjar. OCH JAG HAR LOCKIT HÅR så jag pallar inteeeeeee och jag pallar ännu mindre vänta i ett halvår innan vi drar hem, seriöst jag vill hem nuuuuuuuu hejdå för jag utan musik lika med arg och jag utan mat lika med fett arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0