Dag 1 – Om dig själv

Ah d gick inte att ladda upp bilder så jag får göra det sen. Men om mej själv då, fy vad tråkigt. Finns ingenting att berätta känns det som.

Ah men jalla, jag heter Jennifer Bengtsson, är halvt svenne och halvt från panama så. Är 16 år, fyller år 11 Maj. Ehm... går ettan och pluggar distans för vi flyttade till panama i typ juli. Så det har gått ett halvår nu och det känns väll sådär, efter ett halvår saknar man vännerna, och livet lixom. Bor i alla fall annars i bästa Märsta, många säger att man vet allt om alla där men varje dag jag åkte buss såg man alltid nya pers och när vi va ute och hängde träffade man alltid nya personer så det stämmer inte... har i alla fall världens bästa vänner. Jag har dansat sen jag va typ, liten, och att lyssna på musik är nog det bästa som finns. Just nu ser jag mest fram emot att komma hem, men det är verkligen en upplevelse att få bo i Panama i ett år, det är... speciellt och något jag kommer minnas hela livet. Men asså jag är måååååååååååånen, minns ni?! hahah gryyym, nej men jag är ingen speciell så det finns inget speciellt att säga så. Bye.


såhär ser den ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0