Dag 4 – Tre dåliga saker om dig.

Okej, jag gillar att argumentera, eller asså jag ska alltid ha rätt, eller jag har alltid rätt men ibland vill folk inte inse det. Haha neej men jag argumenterar mycket, som till exempel om jag tjaffsar med Th så slutar det oftast med att vi båda ska ha rätt men till slut säger hon bara OKEJOKEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahah, då känner jag mej som jorden största sopa, hahah, nee men aa.. nå mer. Jag tänker alltid - jag gör det sen. Vilket resulterar med att mitt rum ser ut som ett bombnedslag, jag står där dan innan julafton och inte köpt nåt, eller så sitter man på lov och helger och gör läxan som skulle in för en vecka sen. En till da, äee jag vet inte jag har lockit hår ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0