Dag 7 – Din familj. LÅNGT INLÄGG

Okej jag kör den idag för kommer antagligen inte sitta vid datan i morrn, men det blir ett lååångt inlägg min family är ganska stor...


Men mina föräldrar dååe, dom är roliga, förlovade sig efter 2 månader och var inte ens ett par då. Men kul för dom för dom är fortfarande typ nykära. Menee, mamma är född i Panama och uppvuxen här, tror hon flytta till Sverige när hon va typ 20, sen pappa är svensk rakt igenom, men han beter sej inte som en svensk, han gör så sjuka saker och skäms inte för någonting, jag är den som får skämmas för honom istället. Haha, sen är dom världens bästa, jag vet inte varför men folk får för sig att dom är stränga, jag har många vänner, tror inte någon av deras föräldrar ger lika mkt frihet till sina barn som mina. Vilket kanske gjorde att jag inte träffade dom så ofta i Sverige för jag va aldrig hemma, på natten va man med kompisarna och på dagen sov man hos någon annan, haah, typ, men nu så i Panama har man tid tid och tid. Okej nog om dom.


Och sen har vi La reina/Elida, ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta i hennes sällskap, jag vet inte hur hon är med sina kompisar för vi har inte gemensamma. Men ni ska få veta hur hon är hemma, hon tror hon är drottning. Hon tror att hon aldrig stökar ner, hon kan inte diska, hon lyssnar inte på någon om man inte står 1 decimeter framför hennes ansikte, viftar med händerna och skriker, hon gör alltid allt rätt, har 0 humor plus dålig musiksmak. Eller hennes humor är rätt annorlunda, därför äre 0... men samtidigt är hon SÅ BLÅST. Asså där snackar vi ska man skratta eller gråta? Ååååh jag har säkert skrattat i år åt henne hon är så blåst så det är inte sant.... hahaha nee men hon är väll fett skön, snäll oxå när hon inte leker boss, plus att hon brukar sminka mej och göra alla sånnadära skönhetsgrejjer :) Ajuste hon är 17, fyller 18 om en vecka, 93a ni vet, aa och hon sjunger men BARA hemma, jag blir fett irriterad på det, hon sjunger så sjuuuukt otroligt underbart bra men hon vägrar sjunga utanför hemma. (nu ska jag inte ge drottningen mer luft än hon redan har, då komer hon sjunga allt the time) nej men tro inte att hon är sååååå divig, jag bara överdriver för d är kul att reta henne :) puss elida, du är så snäll, du är aldrig egoistisk och du lyssnar alltid på mej! :*


Och så Dennis, dennis, dennis, dennis... jag känner ingen så förvirrad som honom. Man ber honom göra en sak, typ hämta en grej, han säger ja ska gå och hämta den sen kommer han aldrig tillbaka. Ha glömmer exakt allt. Sen är han den i familjen som lyssnar på rock, eller heavy metal eller screamo men ni vet sånna dära band. Sen så är han världens snällaste, tänker ofta på andra och så, fast han är ju ett litet såntdära pms barn, ni vet killar som är i tonåren har mer pms än tjejer, jag skojjar inte. Ena sekunden är han jätte snäll och glad och andra är han jätte grinig. Men men, Dennis är väll oxå den som jag skulle hänga med utav mina syskon om jag inte kom från den här familjen. Ooooch han är en 96a, fyllde 14 i somras, spelar gitarr och sjunger i ett band och grejjer.


Christian, hahaha han är så sköööööööööön, han leker fett cool, ni vet sånna hära 98or som leker coola, men hemma är han en liten beeeebiii, när man träffar honom med sina kompisar leker han fett kaxig men sen hemma, haha så klockren. Men han är oxå jätte snäll, men när han får utbrott försvinner allt som kallas mänskliga gränser, man ska springa så fort man kan till en toalett och låsa dörren, men annars så spelar han fotboll, satsar fett på det och så.. Han är oxå den som snackar feeeett slang, eller jag har snackar ganska mkt slang men han leker ofta att han har dialekt, ni vet blatte dialekt typ, han är en liten cooling ;p


Aaaaalice, min ögonsten, hon är så söt, fast nu på senaste tiden så har hon blivit en liten Elida, Men Alice är på en nivå då det fortfarande är okej, haha, nej men om jag säger typ ååh va söt till en annan tjej så kommer alice med världens min, VAD SARU?! :@ sen jag ba, eeh.. aat..ee.. sen alice: INGEN ÄR SÖTARE ELLER FINARE ÄN MEJ!!!!!!!!!!! hahaha, jag tror att vi i familjen har gett henne för mkt luft, vi säger ju ofta typ ååååh du är vackraste, lalala så asså hon tror verkligen att hon ÄR vackrast. Fast, det är hon ju oxå. Tror hon kommer hålla på med antingen sång eller dans när hon blir stor, hon är född 2004 så hon är 6 år ooooch hon har S J U K humor. Trodde inte 6 åringar hade humor men det hade visst alice.

såååå, tro inte att min familj är tråkig, asså ibland snackar folk föööör mycket om min familj om att "vi är så roliga" "åååh bengtssons syskonen är så sköna" "åå familjen bengtsson" "bengtssons är alltid glada" å bengtssons hit och bengtssons dit.. men men, jag har ju aldrig levt med någon annan familj så vi är säkert så roliga som alla säger.... fast jag vet en galnare familj *host*FAMILJEN HELLGREN*host*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0