Dansblogg

People, people. Vet ni vad jag ska göra? Sluta blogga.
Hah nää jag är inte lika fjollig som syster min, näe men lyssna. Jag ska efter nyår nångång ska jag börja blogga mer om dans, så det här blir mera en dansblogg än om min vardag. Sounds good? Har redan massa ideèr, det finns så sjuuukt mycket att blogga om inom dans asså.
Sen så har jag börjat funta på en ny design, men vet inte riktigt. Ska i alla fall bort med den här snart.
Men grejjen är den att nu när jag har varit här i ett halvår snart så har dansen veeerkligen hamnat åt sidan, så jag vill börja igen och då känns det bättre om jag har nåt som tvingar mej, fattar ni? Sen när jag kommer tillbaka i Sverige ska jag ta tag i dansen på riktigt. Så efter nyår säger jag bara! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0