Grey's Anatomy är så tungt

Tittade på 2012 med familjen, minns inte att den va så lång. Men den är grym i alla fall, minns att vi såg den på bio, egentligen skulle vi se den med Ludde och Rasmus men sen så dom ba, nä vi ska se den med några andra typ dagen innan, fast vi hade planerat i ett halvår... hahah, vi va fett sura då men... killar är väll killar, eller nej, ludde och rasmus är väll ludde och rasmus. Nä men nu ska jag titta på Greeeeeeeeeey's anatomy, bästa programet ever, för er som antecknar så ligger jag på avsnitt 15 säsong 5 nu. Det är så tuuungt men jag har alltid undrat varför det heter Grey's Anatomy... Jag vet att Meredith heter Grey i efternamn och så men asså... aa.. varför? Aya, nu ska jag titta vidare, goooodnatt, och hoppas ni har FETT KUL på festivalen!


grymt program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0