I Miss My Friends
















Sista videon spola till 2:10, så grymt. Nej men seriöst. Ni kan aldrig fatta hur mycket jag saknar mina vänner, det var priset man fick betala när man drog hit till Panama. Typ min pappa blev av med bilen, Alice blev av med sina leksaker, mamma fick åka tillbaka till sitt hemland hon blev väll bara glad, sen mina syskon vet jag inte, säkert deras vänner också men på riktigt. Mina vänner är min familj, vet inte om ens om någon i hela världen kan ha samma relation till vänner som jag har till mina, mitt i natten, typ 4, 5 på morgonen kom jag alltid hem och alla mina syskon låg hemma, var alltid tvungen att slå på fönsterrutorna för att väcka någon av luffarna som varit hemma sen åtta på kvällen så någon kunde öppna dörren. Ni fattar inte, jag skulle göra allt för att bara få höra deras fula garv, och fula kommentarer en gång till. Ett halvår kvar. Jag saknar er alla så sjukt mycket, ni betyder allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0