Proof

Ni vet Eminem's typ bästa vän Proof, ni vet. Ah, han som dog, äre inte komiskt att det är han som dör i Toy Soldier musik videon oxå, illuminatiiiiii. Näe men vad skulle jag säga att jag har aldrig tagit mej tid att lyssna på han riktigt, men nu gjorde jag det och han va fett tung, sök upp han på spotify och lyssna :)

Men jag skulle också säga att ni som gillar Eminem, har ni också märkt att om man tittar på gamla videos, han skrattar är rolig och allt sånt. Ofta med Proof, men sen Proof dog,  han är fett seriös. Om ni tittar på videos från senaste tiden han är AS SERIÖS. Man ser han inte garva så ofta och så, hans texter är också waaay more djupare än vad dom brukade va, vilket jag tycker är bättre. Jag gillar djupa texter. Nej men fatta att dom har varit vänner sen dom va 14 och sen så ba dör en...
I låten You're never over rappar han ju om Proof, ni som inte visste det. Min favorit låt från Recovery, den är tuuung den låten, älskar texten.

Eminem och Proof i Stockholm, dricker Åbro, dom ba Eybro' hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0