Remixer

Jag har riktigt ont i huvet, men men. Har gjort allt förutom att plugga så ska sätta igång när jag har skrivit klart det här inlägget. Som ni kanske vet så älskar jag covers, alla olika covers som blir bättre än orginalet. Det är bäst, speciellt Sam. Men remixer är oxå fett nice, inte lika nice som covers men det är fortfarande chill att lyssna på för det är nästan samma text som orginalet men med ett annat sound så har man lyssnat sönder ett orginal så sök först upp på covers lyssna sönder det och sen sök upp på remixer och lyssna sönder det. Fast det är inte lika ofta som remixer är bättre än orginalet. Det är lixom bara nice med variation, här är två styckna helt okej med Eminem. Den första är med Eminem (love the way you lie) och Ludacris, (nån random låt jag inte vet, lyssnar inte på han) den andra är med T.I (dead and gone) Eminem (When I'm gone) och The game (My life).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0