Skolan äter upp mitt liv

Tjaaaaaa, asså bloggen... pallar aldrig blogga typ, men har i alla fall labbat idag, gick asdåligt... Men men, vad ska man göra? Jag ska i alla fall skicka in skiten nu, sen har jag Engelska och Spanska sen är jag ikapp med veckan typ aa... Ska nog titta på lite grey's sen eller step up 2, aslänge sen jag såg step up 2, vill titta och se om minnet sitter kvar. Jag kunde alla repliker baklänges typ hahah.
Ah och sen har jag vart inne och fifflat med designen men det gick oxå asdåligt, jag önskar jag var bra på att fixa med sånt, tänk dej, kunna rita, kunna sy SINA EGNA KLÄDER FETT COOLT! eeh, kunna göra designer, kunna aah, bara se en sak i huvet och sen få ner det på papper... i can't do that. Det enda jag kan göra som jag ser i huvet är typ nån koregrafi så ba aa fett coolt sen gör man det, men det är inte samma sak...

bjuder på en rutten bild från nian, th, jag och stina.. gick ut typ varje rast på taket och hämtade istappar, det här varen största vi kunde fånga, ååh jag va skiträdd alltid att dom skulle ramla på mitt huvud och jag skulle dö, haah

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:48:56
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0