G i Naturkunskap!

Nu försvann ALLA bekymmer, vet ni varför?! JAG FICK G I EN UPPGIFT I NATURKUNSKAPEN! YEEES! jag va sååå inställd på ig, komvux, men jag FICK G!!!!!! Nu måste jag bara få g på nästa del, komplettera så jag får g på en annan del sen äre det över! då byter jag ut naturkunskap till musik, åååh jag längtar! Och det här är sista veckan i skolan för mej sen har jag jullov, åååh! Världens bästa dag! Plus att besökarna va 150 mer än vad jag brukar ha! Skitgrymt! Så när jag kom hem och läste mailet från min lärare, fy vad rädd jag va, jag ville inte läsa och sen skrev hon att jag fick g! Ååååh, jag skrek yes hur länge som helst, satte på min favoritlåt med världens bästa rappare och INGENTING KAN STOPPA MEEEJ, GOODBYE KOMVUX! hhaha men typ, åååh lycka, lycka, lycka!
Har dessutom massor med bilder att bjuda på från idag men tar det i ett annat inlägg :)


Panama är FEEEEEEEETT FINT! Fatta att det här är i December, varmt, skönt, fint! men noll julkänsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0