101225

Hejhej, min jul blev verkligen lyckad. Först va vi ju här hemma sen drog vi till el valle och dom börjar fira sin jul vid tolvslaget, så då tände dom raketer så det var som nyår för mej nästan. Så det var en bra jul men det känns ändå skönt att veta att nästa jul kommer jag ha snö och förhoppningsvis i huset som jag har firat mina 6 senaste jular. Idag da, ska jag äta rester, ååh jag älskar rester, det dåliga är att dom tar slut. Så jag ska äta så jag spyr och sen äta igen. Julmat är den godaste maten som finns, sen ska vi typ till El valle igen tror jag och äta rester där och bara vara. Ååh nu är det väll typ bara 6 dagar kvar till nyår, det är bäääst. Det känns som 2010 har varit i en evighet som har gått fort, och nu vill man bara frammåt. Det kommer kännas som att man är i ett stort svart hål och sen ser man ljuset när 2011 kommer, typ. Hahaha neej men jag känner på mej att jag kommer älska 2011 :)


ba en kass bild jag tog med ipoden, kan läga in en riktig bildbomd snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0