Bilderbilder

En liten bildbomb med bilder från att vi fira pappa och från i söndags :)


haah, en lodare som satt sej vid grinden hemma hos mormor och morfar, morfar som försöker få bort han, hahah


mamalila och tia beba :)


jag och alice :)


jag, kusin pria och dennis


randombild på mej


köpte lite mera svensk tårta den här gången, och den dära chokladtårtan va GOD



Christian och jag


Söndags när truman's kom till oss, Mamma och Aida, dom ser nästan ut som syskon


yei


Christian, Larryon och Dennis


och så sista bilden på ormen jag snacka om, åååh måste bort frånd en här sidan, känner hure kliar i hela kroppen, gaaa hejdå!


Kommentarer
Postat av: ida

åh, fan va snygg du är.. skulle döda för ditt hår :(

2011-02-16 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0