100201

tjaa :)

vaknade idag utvilad fett sköönt, sen runt två drog jag och amanda till kinarestaurang, mötte upp vicki så käkade vi tre dära, d va feeett gott :) Sen drog vi till bussen och skulle hem till amanda så träffa vi ludde så han hängde på hem till amanda. Så när vi va hemma hos amanda hjälpte han mej med matten, så nu har jag blivit ett riktigt snille! hahaha, sen efter ett tag kom rasmus och th, så vi spelade sims 3 hahahah, alla gjorde varsin gubbe som förställer en själv haha.  så nu vid åtta drog jag och th hem, måste fortsätta plugga nu tills tio typ, sen får d gå som d går. Ni får ett inlägg med bilder senare när jag pluggat färdigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0