100207

hejhej :)

idag så drog vi till mötet och efter det drog jag, amanda och ludde hem till amanda och chillade, spelade sims typ hahah, sen drog vi till vicki där d va massa folk, pallar inte räkna upp alla, men th, nici, isak, rasmus och henke va där i alla fall, så vi tittade på någon skittråkig film sen va vi kvar i hennes källare och chillade, sen drog jag och amanda hem till mej och d va min dag.
Ser ni hur boooring min blogg blir på helgerna. haha
i alla fall, den här veckan blir mer eller mindre en plugg vecka, har ett matteprov och 2 nationella prov och så ska jag skriva någon uppsats om solenergi och en maassa skit.
men slänger in lite bilder från i lördags som Sofia la upp på sin blogg :)


everybody


hihihihihihiih


yeeaaaah, ser ni mitt rivmärke i pannan? hothothot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0