100210

HEJHEJ

va i skolan idag, d va väll precis som vanligt. Fast jag tog lite sovmorgon till halv tio, nice :)
I alla fall, efter skolan va jag och th hos mej sen drog vi hem till henke och va med han, isak & rasmus. Vi hade väll kul, sen drog jag, th, henke & isak till willys och så köpte jag och th lite saker inför nationella i morrn som kommer gå SKIT.
Men men, sen bussen hem så sitter jag hära, ska försöka gå att lägga mej tidigt ikväll måste ju vara pigg i morrn när vi börjar med nationella... ayayay.
I alla fall, ska gå till köket och ta ett glas mjölk och SORRY för min hemska uppdatering.


en bild på mej som ludde tagit med sin iphone, GRYMMA BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0