100225

hejjsan :)

har inte bloggat alls idag, har knappt vart hemma, direkt efter skolan drog jag hem till th, sen kom henke, isak och rasmus. Fast jag drog typ efter en timme skulle på husis med mary, vi hade feett mysigt :D
kom hem runt tio, nu sitter jag och målar naglarna, ska snart sova. I morrn äre fredag YEEES!!!! :d:d:d:d betyder sportlov i en vecka! :D gaaah.
har liite planer, på söndag blire antagligen tjejkväll med bara mej, amanda och vicki, på måndag tror jag ska jag va med Th, Sofia och nici typ ha tjej kväll eller nåt, tisdag, onsdag har jag inget planerat blir typ antingen att bara chilla eller va med kompisarna, torsdag husis tror jag, på fredag blire bio, vene vilken vi ska se men bio i alla fall, sen typ hope på kvällen. jaja nu kan ni mitt liv utantill, och jag ska sova. GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0