BUENAS NOCHES

haaalllåååå.

fick massage av amanda, feett skönt asså :D
i alla fall, kom hem har typ bara duschat, rakade benen oxå, asså d va sjuuukt länge sen, d va skooog på benen, inte en vanlig pisskog i sverige asså d var afrikas största djungel - PÅ MINA BEN, siiick.
i morrn blire vanlig skola, ska försöka plugga så mkt som möjligt till spanska provet på spanska lekitonen, har ju prov måndagen direkt efter sportlovet, betyder att jag måste plugga på sportlovet ;(i'm soo heartbroken...
i alla fall, efter skolan ska jag bara hem, ska försöka hinna med att städa rummet, plugga mer spanska, eeh, duscha och platta håret. Men ska ta tio i sex bussen eller tjugo över fem bussen till husisen, i think.
men men, vi hörs väll nu ska jag SOOOOVA :D
juste, Sofia ska fixa min design oxå.. måste bara först hitta någon bild och någon snygg idé för design... vi får se.
jaja byebye


hehe..., vilka loosers vi va i sjuan, minns d som d va igår!
sofia, jag och nici :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0