matteprov i morrn ;(

nu skiter jag i matten.
jag går till skolan i morrn, gör matten sen drar jag hem tror jag, eller d beror på.
och nu får matteprovet gå precis som d vill. jag skiter i, jag pallar inte bry mej längre, stöööööörd skolskit jag HATAR skolan, asså ni förstår inte. deprimerad varje gång jag går in dit, GAAAAAAAAAAH
vill seriöst ta någon och döda någon ni FÖRSTÅR inte hur arg jag är över att jag går i ekilla.. NI FÖRSTÅR INTE.
dom är sjuka seriöst, vet inte någon skola som har så mkt prov som ekilla, jaja, ska gå och lägga mej nu, eftersom jag är sjuk måste jag sova mkt, och jag har så tråkigt så jag kan lika gärna sova så GODNATT


Kommentarer
Postat av: amanda

jaadu, livet är svårt!

2010-02-16 @ 22:48:34
URL: http://hellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0