old times


woooooow!
fatta vilken gammal bild, vilken klass kan vi ha gått i här? Femman kanske fyran, ingen aning,
T,A,J,E,V. d va seriöst vi! Från när vi va små har vi hållit ihop tills typ jag och vicki börja sjuan, efter d är vi inte aaaalls lika tajta, vi va typ familj minns jag. Jag och Theresa va gifta och Amanda, emma och vicki va våra barn. Nu har vi alla typ gått olika vägar, skaffat andra vänner osv. D är inte så att vi inte är vänner för d är vi! Dom är fortfarande några av mina närmsta, men vi har lixom olika liv. Den enda jag fortfarande är lika tajt med är amanda. Asså jag sakner tiderna, minns ni hur många danser vi har från när vi va små? På bilden ska vi precis upp på scen och dansa. Och minns ni hur d kändes som hela världen var emot oss? Ni vet vad jag menar.
wow asså... hahahah, saknar gamla tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0