some talk

tjaa :D

th har börjat blogga igen, hon hade en gratisdesign och jag som var så trött på min fixa oxå någon gratis design från den här adressen. Chill, ska be någon göra en bra design åt mej snart. måste bara ta lite nya bilder. Men så länge får den hära gratisdesignen duga :)
Jaja, blir att stanna hemma i morrn (tror jag) ska sätta klockan på sju så får vi se. Annars kommer jag till svenskan som är sista lektionen. Och i morrn lovar jag att plugga, platta håret och städa mitt rum.
okej, kanske inte plugga och städa mitt rum. Men att platta håret, det enda jag gjorde idag som jag sa att jag skulle göra idag var att duscha ;p... illa.
WHATEVER, GOODBYE


d här är det enda positiva med vintern! (amanda har SYTT braxerna! hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0