sovgott

hejjhopp.

har pluggat konstant i tre och en halv timme så nu hoppas jag verkligen att jag kan allting... satsar ju på MVG här.
i morrn blire skola som vanligt, vill inte. Folk säger att man blir uttråkad när man bara sitter hemma på skoldagarna, d har inte jag. Älskar att vara hemma, bara titta på tv, sova, sitta vid datan, chilla. gaaah fett nice! längtar till sommaren, eller i alla fall tills jag flyttar!
Jaja, eh nu äre bara två skoldagar och en vecka sen har vi sportlovet, jag LÄNGTAAAAAAAAAAR
d kommer bli ganska chill för dom flesta ska typ bort, så kommer bara chilla ååh, va SKÖNT!
yesyes, nu ska jag försöka ligga i sängen och sova klockan elva, vi får se hure går med d :)
byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0