when you're down, don't be afraid to pray out loud

hejhej :)

va hemma hos amanda, vi gjorde massor och har haft kul som vanligt, bakat scones, ätit thaiwook :D, gett henne massage, pratat, dansat osv. yessssss.
kom hem vid tio, i morrn bire skola hela dan, bild, idrott, fysik, so & engelska. usch jag blir bara deprimerad. fast d är fedag i morrn! D blir jag sjuuuuukt glad över!
blir hope som vanligt och sen blire säkert filmkväll med dom bästa, ska göra en back in days i morrn haha.
jaa, sitter och lyssnar på Jessica simpson, country.. hur man nu stavar d. Det är sjuukt skönt att lyssna på, man känner sej lycklig hahaha.
i alla fall... ska jag nog sova nu, klockan är halv tolv aboooo.
PEACE


här får ni en bild på min thaaiunge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0