100705

okej sååå dålig bloggnign behöver det inte va, d va inte internet som va segt det var datorn, så nu sitter jag på pappas dator men man måste koppla massa sladdar och grejjer för att få internet så de tkommer inte vara bra bloggning heller :p
igår var vi i alla fall ute och shoppade lite, köpte skor, flipflops och en tröja, fast det kanske jag sa i förra inlägget? affärerna är i alla flal störda, så sjukt stora och sjukt mkt folk, och i affärerna har dom jätte mtk ac, så när man går ut därifrån får man största värmevågen.... aa det är sjuuukt varmt i panama! man är klibbig hela tiden typ, längtar till att dushca hela tiden!
Idag ska vi bara slappa tror jag, mamma och pappa är och fixar med banken och grejjer, ska titta på film sen med mina syskon som för ett år framåt måste vara mina kompisar :( saaaaad
elida tjatar hela tiden nu på datorn så måste gå snart, ska försöka filma huset och göra en videohälsning med dennis, sen ska jag filma trafiken oxå! ni måste se det är stört! hahaha
men jallalalballlaaa vi höröööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0