100708

hej på er :)

här är klockan tio i två just nu, har duschat och allt sånt och precis ätit en doro om man stavar de så :)
igår följde jag med mamma och pappa och tittade på ett hus, fast vi tittade aldrig så vi hade åkt hela vägen i onödan haha, men vi drog och tittade på en bil i alla fall i ett fett fint område :)
kom hem och va fett trött så gick och la mej typ direkt, idag ska jag bara slappa, får se om jag följer med och tittar på något hus idag, annars blire väll bara slappa som vanligt, det är fett mkt sol här just nu.
Och alltiiiiid när jag sitter vid datan ska mina syskon oxå sitta här :@ jag blir galeeeeen...
men aya... ska göra.. nåt annat vi hörs!


haha meeee right now.... d va fett dålig webb på den här datan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0