100716

heej.

den dära videon som jag och dennis filmade här utanför gick inte att ladda upp på yt, varför vet jag inte..
men vi kanske filmar med min mobil någon gång istället.
just nu verkar det som vi flyttar in till huset på tisdag, men jag vet inte.. det här är typ landet som säger en tid, dag, vecka men menar en annan.. hahah.
Men men, ska inte klaga för det är mysigt att bo här oxå med släkten! :)
fast idag har jag en sån dära sverigedag, eller inte sverige dag men typ.. vänner dag, vill vara med alla som jag bruka hänga med ni vet vilka dom är. vill va med dom på steninge eller norbackaskolan eller var som helst... saknar dom jätte mkt :( snackade ju med amanda simon och pontus på msn igår, och nu sitter jag och pratar med th åååh jag saknar alla jätte mkt, och stina skrev till mej på fb jag saknar henne och moa såå mkt! :( och rajje och isak.. åååh :( hahaha neeej men nu låter det som jag sitter här bakom datan och planerar på ett självmord. Det är fett nice här faktiskt! det enda som är fett onice är att dela rum med mina syskon som är G R I S A R, eller i alla fall dennis och christian ni vill inte veta.. Om alla killar är lika ofräsha som dom kommer jag aldrig gifta mej ahhaha, nej men aah.... vi HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0