100723

heeeeeii :D

har inte varit hemma på hela dan idag, drog typ vid elva i morse med mamma och pappa så har vi typ fixat med el, internet, tv kanaler, telefeon och allting. Sen har vi köpt sängar och varit i huset lite oxå, tog emot sofforna oxå som kom gaah så sköna soffor! Så när jag, elida och christian var där själva så filma jag huset oxå lite snabbt med mobilkameran så ni får veta liiite hur d ser ut inne, sen kan jag filma med en riktig kamera när vi har fixat med alla möbler och allt är klart.
Meeen i morrn flyttar vi! åååh så skönt! fast vi har fortfarande ingen bil och vi kommer itne ha internet på en vecka när vi flyttar dit... heheh.... men vi får se hure blir.


öööööh.... ni får en bild på sofforna haha, fast vi ska flytta upp den minsta soffan och sätta tv där.
nice, längtar tills jag sitter där när det är mörkt, så ska d va levande ljus så sitter jag där med datan och typ popcorn eller något och har precis kommit in från poolen... aah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0