100725

hej på eerrrrrrrrrrr
hade det varit som planerat hade jag varit i det nya huset idag, antagligen badat eller något men ickeee, jag sitter hemma hos mormor och morfar nu som vanligt. Men men, det är ändå ganska bra för att nu kommer jag inte vara utan internet i en vecka, bara några dagar. Vi flyttar i morrn eller på tisdag, men jag säger onsdag, torsdag eller fredag. Åh igår tittade jag och Dennis på Final destiantion 3, den va den bästa! har fortfarande inte sett tvåan ska se den ikväll, men hittills va 3an den bästa, asså Final destiantion filmerna är bäääst, man blir fett paranoid (?) efter dom filmerna, haha nee men dom är asbra! Precis min filmsmak! :D
YA, nu ska jag låta någon annan sitta vid datan, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0