hmmm

okejj, jag satt här för att vänta på att den skulle laddas klart nu de här vi filmade, vi gjorde en snabb videohälsning och sen filmade vi här ute fast det avbröts mitt i för vi hade inge mer minne i minneskortet :p
men eehm, det är 120 minuter kvar till den är uppe haha så jag pallar inte vänta, men men..
följde med mamma och pappa och tittade på huset en gång till, åååh jag längtar tills vi flyttar in!
och dm håller på att bygga en till pool feett nära vårat hus :D
och jag och elida ska dela rum, hon vill ha dubbelsäng och jag vill ha vanlig säng...................................................................... -.-
men jag ska dra nu, ni får videon i morrn eller någt. byebye :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

hoppas du har de bra gumman !<3

2010-07-14 @ 15:07:15
URL: http://kallamigck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0