just some talk

assååå, jag saknar mitt hår, när jag hade långt hår och plattade det varje dag, är trött på att ha det hära affrot nu. Har ju lovat mej själv att inte platta det i panama... fast kommer göra det typ en gång i månaden så att Elida kan klippa bort allt slitet... vill ha långt lockigt hår när jag kommer tillbaka till Sverige, för asså kort lockigt hår är det fuulaste som finns, och jag har kort lockigt hår.. men aya, det växer ju, kan inte se om det har växt mycket nu dom här ter veckorna när jag har lockigt.. så någon gång nästa vecka ska jag platta och se hur långt det har växt sen får elida ta lite slitet samtidigt...
hoppas vi har flyttat då, vi skulle ju egentligen flytta idag men ni vet ju hur dom är. a men I ALLA FAAAAALL, snackade lite med theresa på msn, saknar henneee! :(
känner att det är dags för en ny videohälsning oxå, ska försöka fixa en!
yes, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0