my day

uh. just nu är jag arg -.-
men jag ska skriva ändå lite, vi drog till albrook, ett feeett stort shoppingcenter så vi gick runt ett tag dära och dom har lite finare kläder än förra året men d är ganska dyrt, eller asså inte dyrare än i sverige men dom kläderna som kommer från europa är nääästan samma pris... hm... i alla fall, sen åt vi hela familjen på subway, min familj på sju pers, sen mina två mostrar, två kusiner, mormor, morfar och mina kusiners pappa. asmånga så vi hann äta upp våra saker innan dom andra ens hade fått sin, dom va fett sega på att göra dom dära mackorna.. fast d va gott. Så kom hem för ett tag sen så spela jag elida dennis och christian tecknet. Ska snart titta på en film, sin nomre heter den. Crippe sa att jag skulle se den, den handlar om saaker jag orkar inte berätta allt men den verkar feeett bra :) sååå jallaaa ska sätta på den nu vi hörs!
juste elida filmade lite när vi satt i bilen, lägger upp det i morrn eller nåt :) byyee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0