nattis

hej på er,
sitter här på hotellrummet nu, har amandas sovtröjja på mej den luktar henne, och så har jag på mej ths armband jag fick av henne, eller jag tar aldrig av mej den men ändå. Allt påminner mej om Sverige nu, allt! Vi tog en promend till Burger King för ett tag sen, jämförde allt med Sverige, och jag hatar inte alls Spanien, det är ändå ganska okej här. Men längtar till Panama nu, vill träffa mina mostrar och min momor och morfar, saknar dom fett mkt, och även fast jag kommer sakna mina kompisar JÄTTE MYCKET så vill jag ändå träffa mormor och morfar, lära mej flytande spanska och allt, men ett år utan mina vänner... abeey. Vi får se hur d går, kommer få psykbryt en vacker dag.. men nej d ska nog gå bra haha kommer ju ha kontakt med dom på skype, facebook och sånt, och ett år går fort.
Men nej, nu ska jag sova ska upp vid nio i morrn, för att hinna med flyget till Panamá, vi hörs antagligen när jag är där. Och vi får se om deras internet är långsamt eller snabbt, kan tänka mej att det är feeeett långsamt, jaja ska sova nu, vi kanske hörs i morrn innan jag åker, bara kanske! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0