100714

jaaaduuu, här sitter jag och har inte bloggat på hela dagen för jag har typ inte haft datan alls.
men har ändå inte haft mkt att blogga om eftersom absolut ingenting har hänt idag, absolut NADA.
jag vet itne ens vad jag har gjort idag, typ ätit.. sen satt jag i sängen och lyssnade på musik en stund.. typ.
ska snart gå och zappa på tvn och hoppas på att jag hittar en bra film som går. Har börjat vänja mej vid tvn här i panama, i början jag ba vad äre här för konstigt skit? sen nu det är ganska nice ändå haha.
Och vet ni? eller jag kanske redan har sagt det här men när jag kommer hem till sverige igen, antingen samma dag eller dagen efter ska vi på grönan.. och jag ska åka tilt! Har lovat mina kompisar det, och uuöööhhhhhh, jag är redan rädd hahahh.. joooo men ååh vad tråkig min blogg har blivit, men jag lovar att det blir bättre när vi flyttar till huset, eller i alla fall om vi får trådlöst internet då ska jag blogga om roligare saker än bara vad vi gör om dagarna, och då kan jag ta bilder på "vardagen" fattar ni? jalalalalallalalal nu ska jag inte babbla mer, ska läsa lite bloggar och så typ.. fast det är aldrig någon från svennelandet som uppdaterar -.- men BAJS PÅ ER  :)




ska JAG åka tilt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0