100627

hejsan!

har itne hunnit blogga idag, men var i alla fall på sjuda först med elida och jessica, kom hem har bara chillat sen tog vi en promenad till ica och köpte chips och läsk och sånt, titta på the ugly truth sen drog jag hem till th och hämta lite kläder och så, i morrn skulle vi till kista men nej nej nu pallar inte min syster -.-
cp, hon vill åka dit på kvällen när jessica har åkt men då ska jag va med mina kompisar men vi får se, kanske drar dit en sväng ändå.
Nu mina kära vänner... haha nej men jag vet inte hur bra bloggningen kommer va nu fram tills att vi fått internet i Panama, på tisdag kommer dom som ska flytta våra möbler, dom kanske ska ta min dator då oxå? Jag vet inte, och jag vill inte lägge ner tid på datan utan den tid jag har kvar vill jag lägga ner på mina vänner.
Men jag ska nog hinna skriva lite varje dag fram tills vi åker, men jag lovar inget!


söta =) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0