alla hejdå, alla vi ses

hejhej :)
har precis kommit hem från amanda, d va jäte skönt att bara ligga i sängen och prata.
Och vet ni, idag sa jag mitt första hejdå, d va till simon så nu kommer jag inte se han på ett år, men i morrn eller aa asså natten till lördag.. jag längtar INTE. Jag ska säga hejdå till dom personerna som jag seriöst har växt upp med, ska säga hejdå till hela hope typ, dom ska till bulgarien och sånt. Jag hatar hejdå. Men det är inte hejdå.. det är vi ses. vi ses. Jag tittade nyss i mitt arkiv och vad jag gjorde för nästan exakt ett år sen, då va vi på db med niclas, ludde, vicki, nici och alla dom där vi hängde med förra sommaren. Ett år? Det känns inte som det, så jag längtar aaasmycket till sommaren 11, då kan man hänga med sina vänner utan att känna att tiden är begränsad. Och jag hoppas att det här året går fort, fort, fort, fort. jag hopppas, hoppas, hoppas.
Men hörrni... jag ska upp tidigt i morrn och ska ta sprutorna så måste sova nu, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0