at home

hejjsan alla :)

amanda kom hem till mej och sen drog vi och dansade, haha asså d va fett kul men ändå inte för vi faila typ sönder, haha... så när vi hade dansat klart så drog vi och bytte om och asså hjäääälp vad vi garvade asså, hade det varit förra året hade vi varit fett sura över att vi faila men nu vi dog bara av garv, haha. Så efter det drog jag, amanda och rasmus till moa och stina, hahah och på vägen dit så sprang det en asiat förbi som spran asroligt så jag fråga amanda vare det där din bror eller, så hon putta mej så jag tappa balansen och ramlade på asfalten haha så jag fick damp och skulle kasta in henne i busken men fick aldrig riktigt in henne så kommer rasmus och puttar in oss båda, haha asså ååå d va aaaskul :D, haha när vi kom fram vare fett dåligt väder men vi badade ändå en stund och th kom oxå sen. Så har vi bara varit där hos dom och nu kom jag hem och ska vila tror jag, bara tare chill. Det är sommarlov och sånt men jag är så sjuukt trött har fett mkt att tänka på nu asså, stört. japp, tråkigt inlägg utan bilder och så men jag kan nog ladda upp lite bilder från igår tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0