i will always return

19 dagar kvar, asså... nej, nyss var det ett halvår liksom?
jag har inte vågat räkna dagarna innan men nu när jag räknade dom så trodde jag att det i alla fall skulle vara 30 eller något sånt, men 19?! Hallå snart bor jag i Panama. Snart är inte Sverige hemma, eller jo asså det kommer alltid vara hemma och jag kommer ju komma tillbaka, men när jag är i panama och säger typ, "jag ska hem nu" så kommer det inte vara här i Sverige, men på ett sätt jag vill ändå bort härifrån. Pallar inte Sverige mer känns det som... vädret, människorna.. det känns som att jag kommer sakna många men det kommer nog vara jobbigast att vara från amanda, jag har helt ärligt varit med henne nästan varje dag i... 11 eller 12 år.
även fast jag tröttnat på Sverige lite vill jag ha mer tid här, tills augusti i alla fall, 19 dagar är för lite, alldeles för lite. Om en vecka kommer jag ha sagt hejdå till nästan hela hope, om 18 dagar kommer jag ha sagt hejdå till mina andra vänner. Det är för tidigt att säga hejdå, alldeles för tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0