jag älskar er

nu har jag sagt hejdå till dom alla, typ. Asså jag skojjar inte det var hemskt, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva jag är inte den som gråter och skriver sorliga inlägg om att jag har gråtit och att allt är så hemskt, så jag säger inte så mkt mer än att det här var nästan det svåraste jag gjort i hela mitt liv, jag vet att det kommer bli svårare när jag säger hejdå till Amanda och Th, usch vill inte ens tänka. Men asså hjälp... när dom satt på bussen och vi satt på marken och alla satt där och vinkade, folk grät och man bara satt där och visste att det här är sista gången jag ser dom på ett år. Och sen när dom åkte, för mej kom tårarna när jag såg vicki på bussen sitta där och vinka, jag lovar det kändes som film, jag har växt upp med henne, hon var den första jag lärde känna här i märsta, älskar henne, och så ska vi inte ses på ett år, och alla andra oxå såklart det är så hemskt,... asså nej jag vill inte tänka på det, om nån av er någonsin läser det här så ska ni veta att jag älskar er jätte mycket, och tack för alla år med er! Men jag kommer tillbaka!
jag och vicki ;(<3
jag och lina :(<3
jag och malin =(<3
jag och niclas ;(<3
jag och sara :(<3
jag och ludde :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0