streetdance 3d

heeej :D
ser ni min nya design? Sofia har fixat den och jag skojjar inte, hon är feeeett bäst!
i alla fall, så idag va vi först hemma, chillade lite och sånt. Sen drog vi till bio med th, pontus, simon och coco. Kollade på streetdance 3d, den va faktiskt bra med 3d effekterna söööög. yeyeyeyeye, kom hem vid tolv någon gång så va moppen hemma! Min ääälskade moppe så jag och mandi tog en liten åktur, när vi kom hem igen så kom rasmus och isak så va dom här ett tag. Skjutsade hem amanda och balbalblalbal.
nu orkar jag inte skriva mer om det. I morgon ska jag upp tidigt för klockan ett ska vi åka med familjen och ta sprutor inför Panama, jag har aldrig varit rädd för sprutor men nu vill jag inte ta efter att jag tog tbc sprutan för den gjorde skiiiiit ont. Ska ta den igen om typ en vecka, jag vill inte ;(
whatever, ni får lite bilder i nästa inlägg från när vi drog hem från Pontus igår :)
byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0