100327

hejjsan :)

ska försöka att blogga fort nu för jag måste skynda mej.
Men såd rog jag och th till kista, käkade på asian food som vanligt haha,
efter det drog vi direkt till hope och d var väll kul där som alltid, sen tog jag, th, ludde, rasmus & isak bussen hem till th så va vi hemma hos henne och chillade, hade fett mysigt fast d slutade med att alla somnade en efter en, kom hem vid två, sov, nu så vaknade jag och dagens planer är att först dra in till stan med th, ska köpa en grejj till kära amanda som fyller år idag :D, sen tror jag att vi möter upp ludde där och sen drar vi hem så får vi se vad vi gör, sen vid sex drar vi och hyr film och sen drar vi vidare till amanda så ska vi va där hela kvällen :D, så d här blir nog en bra dag idag, nu håller papi på att laga frukost till familjen så ska nog gå till köket och äta snart, men nu får ni några bilder från igår :)


jag och th på morgonen :)


jag och brorsan på morgnen påväg till bussen :)


th och sofia :)


och d va så fint väder en stund oxå :D


yeeeaah ;)


th i kista :)


moooi

men nu ropar dom att fruksoten är klar, byebye :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0