gooodnaatt

hejjsan :)

har varit en ganska bra dag idag, va hos th typ hela dan, sen drog vi till dansen och killarna följde med, så va vi dära, dansade bara balett drog direkt efter. Så det blev inget möte, men jaja.
Sen titta vi på dhw och d är sååå grymt! :D
haha efter det så drog th, så satt jag med mamma och pappa och tävla vem som va vigast :p haha
men aja, tror jag ska gå och sova nu för annars kommer jag va skiiiittrött i morrn och jag har engelska nationella direkt på morronen "/ men vi hoppas d går bra,

sitter och snackar med min kusin på msn, och d e snart vi flyttar :o, vi säger att Mars är slut för d är typ en vecka kvar av mars, sen äre april, maj, juni och sen runt första juli så flyttar vi, jag längtar sjuuuukt mkt men ändå inte.. aya d är så invecklat och om jag ska börja snacka om det här kan jag sitta uppe hela natten.. såå vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0